Bisnes Yang Mudah Untuk Dimulakan Bagi Orang-Orang Mahu Mulakan Bisnes Dengan Kos Yang Rendah Serta Sentiasa Ada Permintaan Yang Tinggi !!  Walaupun Selepas Tamat PKP. Ebook ini  ditulis berdasarkan pengalaman penulis iaitu Abang Speggo dalam perniagaan bisnes makan secara delivery padatahun 2015 dulu. 

Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah
Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah


Di dalam ebook ini juga terdapat banyak ilmu serta tips yang akan dikongsikan.. dari mula persediaan nak mulakan buat bisnes makan ini, tips pemilihan menu yang mudah dan bersesuaian, tips buat iklan dengan mudah tanpa benda-benda rumit, cara pengiraan kos bisnes dan perletakkan harga yang bersesuaian dengan menu yang hendak dijual !!! 

Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah


Diselitkan serba sedikit cabaran yang terpaksa ditempuhi sepanjang menjalankan bisnes makan secara delivery ini !!! 

Baiklah, Disini disenaraikan sikit apakah isi kandungan yang terdapat dalam ebook setebal 80 mukasurat ini.

5 Persediaan Buat Orang Yang Tak Pandai Berniaga Sebelum Mula Bisnes

Iyakan !! Sebelum nak mula apa-apa perkara pun, perlulah membuat persediaan! Jadi, ebook ini ada ringkaskan 6 perkara yang perlu anda siapkan sebelum hendak mulakan bisnes makan delivery ni !!

Kaedah-kaedah Jualan !!!

Nak buat bisnes makan ni sebenarnya ada 2 kaedah yang mudah untuk difahami! Setiap kaedah mempunyai waktu memasak dan menghantar yang berbeza waktunya. Jadi, anda bolehlah pilih ikut waktu kesesuaian dengan masa anda... sama ada nak buat kaedah jualan #1 atau kaedah #2.

Cara Pembungkusan

Ini pun penting juga, bekas jenis apa yang anda hendak pakai? Bagaimana nak bungkus makanan supaya tidak mudah rosak atau basi?

Panduan Kira Kos & Keuntungan !!! 

Macam mana nak kira kos serta, bagaimana untuk meletakkan harga jualan yang bersesuaian dengan kos dan keuntungan !!!.

Bagaimana Nak Mula?

Hah! Ini yang paling mustahak! Ramai orang tak tahu macam mana dan cara nak mulakan bisnes ni! Tak tahu kat mana nak cari pelanggan! Jadi, disini akan ditunjukkan cara, bagaimana untuk mendapatkan pelanggan dengan mudah, pantas dan tanpa mengeluarkan sebarang kos apa-apa pun !!!

Panduan Bina Database Pelanggan Guna Whatsapp!!

Tak perlu guna sistem yang rumit-rumit lagi merumitkan... gunakan sahaja whatsapp yang memang kita gunakan hari-hari tu! Dalam ebook ni akan dikongsikan dan diajar macam mana nak simpan nombor pelanggan secara tersusun dan macam mana nak buat promosi kepada pelanggan-pelanggan yang sedia ada.

Strategi Pantas Bina List 100 Pelanggan Pertama !!!

Ebook ini juga akan dikongiskan strategi macam mana nak dapatkan 100 contact (nama,phone & alamat diorang) dengan pantas! Insha Allah.. boleh dapat sekurangnya 100 nama ini dalam masa 1-2 hari sahaja! Strategi ni kena keluar kos sikit! Tapi ianya sangat berbaloi dan berkesan !!

Cara & Time Buat Iklan!

Ini sangat penting, anda perlu tahu bila waktu terbaik hendak buat iklan, bila waktu terbaik nak ambil order serta bila waktu terbaik nak masak dan buat delivery !! Ada waktu-waktu tertentu pelanggan menggunakan media sosial.

Cabaran & Rintangan

Walaupun bisnes ini kecil risikonya, tetapi, tetap ada juga cabarannya..  cabaran-cabaran ini juga akan dikongsikan dan bagaimana anda boleh mengatasi cabaran-cabaran tersebut!

Itulah dia beberapa point yang terkandung di dalam ebook ini !!!

Tapi... Ebook Ini Bukannya Sesuai Untuk Semua Orang !!!.
Minta maaf awal siap-siap ya! ! Ebook ini bukanlah untuk semua orang.. Jika anda adalah mereka yang tergolong di dalam golongan-golongan yang akan disebutkan dibawah ini! Mintaa Maaf Yaaa...Kemungkinan besar, anda tidak patut untuk mendapatkan ebook ini !!!.
  • Golongan Yang Malas Untuk Memasak !!!
Ya !!! Jika anda adalah orang yang malas untuk memasak! Anda adalah orang yang tidak sesuai untuk menjalankan bisnes makan ini dan anda tidak perlulah dapatkan ebook ini! Takut nanti, kalau ada pelanggan order, anda tak hantar-hantar pula.. alasannya.. sebab malas untuk memasak !! Ada perbezaan tau antara golongan yang "tidak pandai" masak, dengan golongan yang "malas" masak. Kalau tak pandai... anda boleh belajar... tapi kalau "malas"... tak dapat yang dapat menolongnya.

  • Golongan Yang Tidak Tahu Langsung Guna Whatsapp & Facebook !!!
Dalam ebook ini, penulis akan ajar cara untuk dapatkan pelanggan dengan pantas menerusi whatsapp dan facebook! Tapi kalau anda tidak pernah guna dan langsung tak tahu guna dua applikasi ini! Mungkin anda juga tak perlu dapatkan ebook ini !!

  • Golongan Yang Tidak Suka Membaca
Ini pun susah juga. Disebabkan panduan dan rujukan ini dalam bentuk ebook, jadi anda perlu rajinkan diri anda serta luangkan sedikit masa untuk membaca panduan ini. Ebook ini ditulis ringkas dan direct to the point.. walaupun ianya 80mukasurat, tapi ia hanya perlukan masa lebih kurang dalam 1 jam sahaja untuk selesai membacanya. Jika anda tidak boleh luangkan 1 jam masa anda untuk membaca ebook ini, maka, anda tidak perlulah dapatkan ebook ini!
Baiklah! Macam mana?

Adakah anda tergolong dalam 3 golongan di atas..?

Jika Tidak !!! SYABAS saya ucapkan !!


Anda layak untuk mendapatkan ebook ini dan seterusnya mengamalkan semua ilmu dan tips yang terkandung di dalamnya!!

Maaf! Saya hampir terlupa pula!...
Jika anda dapatkan ebook ini sekarang, anda akan diberi 4 lagi ebook tambahan kepada anda secara PERCUMA !!!

Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah
Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah


1. Super Spaghetti
2. Amazing Aglio Olio Beef
3. Awesome Carbonara
4. Sherpard Pie Yummie

Di dalam ebook-ebook ini, bukan sahaja berkongsi resepi dan cara membuatnya, tetapi, disertakan sekali pengiraan kos bagi menyediakan setiap makanan tersebut... Jadi, anda dah boleh bajet dan buat kira-kira terlebih dahulu... berapa kos yang perlu dikeluarkan dan berapa pula harga yang tepat untuk diletakkan pada produk makanan jualan anda nanti !!

Satu ebook panduan tentang Bisnes Makan Delivery... dan 4 lagi ebook secara percuma cara membuat "Makanan Western" yang sedap dengan kos yang rendah !!

Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah
Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah


Buang segala keraguan tu. Kerana ada jaminan pulangan wang anda 100% jika anda rasa pelaburan kecil anda ini untuk dapatkan ilmu tidak berbaloi dengan harganya.
Dengan setiap pembelian ebook “Bisnes Makan Delivery” ini juga, anda akan disertakan sekali bersama jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda dalam memulakan bisnes makan secara delivery, wang anda akan dipulangkan semula.

Panduan Mudah Mulakan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!



Ya, Pihak Klikjer akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL !!!

Setelah anda selesai membaca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, e-mail kan sahaja kepada Pihak Klikjer di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuashati anda tersebut... dan wang anda akan dipulangkan semula.

Sebenarnya kan… Jika anda lihat sebetul-sebtulnya tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak KLIKJER yang akan tanggung.

Oleh itu,  tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan segera juga sebelum harga dinaikkan atau ebook Bonus di tarik balik pada bila-bila masa .

Klik  Butang "Dapatkan Sekarang !!!" Dibawah Untuk Lakukan Tempahan !!

Post a Comment

Previous Post Next Post